De zomermaanden staan voor de deur, en zoals elk jaar wacht de kunstliefhebber een breed aanbod aan culturele evenementen om de maanden te vullen met nieuwe ontdekkingen en boeiende ontmoetingen.
Organiseer jij een kunstevenement of expo deze zomer? Aarzel dan niet deze extra onder de aandacht te brengen bij de lezers van TheArtCouch. Hiermee bereik je een breed publiek voor jouw event:
- Facebook: +10,000 volgers
- Instagram: +6,000 volgers
- Nieuwsbrief: +2,500 abonnees
- LinkedIn: +1,850 volgers
Wil je je event kenbaar maken aan dit brede publiek? Geniet dan tot 15 augustus van speciale voorwaarden om te adverteren op dit kanaal! Voor slechts €200 (ipv €275) kan je op volgende diensten rekenen:
1. Banner in de wekelijkse nieuwsbrief 2 weken
Sinds de eerste verzending in maart 2019 is de wekelijkse nieuwsbrief uitgegroeid tot een vast waarde voor duizenden kunstliefhebbers. Het vormt dan ook een ideale manier om jouw event in de belangstelling te plaatsen!
Het formaat van de banner is 1200x300px en in de nieuwsbrief verwijst het door naar een website wanneer erop geklikt wordt. Laat je inspireren door deze recente voorbeelden:
2. Opname in het video-overzicht
Van 1 juli tot 15 augustus voorzien we om de 2 weken een video-overzicht van de culturele evenementen voor de komende weken. Deze wordt gedeeld op Facebook, Instagram en LinkedIn. Hieronder een voorbeeld van hoe deze eruit ziet.
(De volgorde wordt bepaald door de einddatum van het event, in dit overzicht komen ook niet-betalende evenementen die door de redactie werden uitgelicht)
Wat moet je doen?
Eenvoudig en snel:
- Neem contact op om de plek te reserveren en de startdatum van de actie af te spreken
- Stuur voor de nieuwsbrief een banner (1200x300px horizontaal) met de link waarnaar verwezen moet worden
- Stuur een HR foto van de expo of van een werk (geen affiche!) voor de video